11 Ağustos 2014 Pazartesi

Roaccutane 1. Hafta Olanlar

Aslına bakarsanız 1 haftadır o korktuğum belirtilerin hiç biri olmadı diyebilirim.

1. Gün: Gece yattığımda genzimde hafif bir kuruma hissettim. ben ztn faranjit olduğum için bol bol yutkunmak bana koymadı, daha sonra da tekrarlamadı.

2. Gün: Sabahın köründe sol gözümün üstü (göz kapağım) balon gibi şişmişti fakat bu durum da bende ara sıra olan bir şey o yüzden ilaçtan oldu diyemem ama etkisi olabilir. o da birkaç saat sonra kalktığımda inmişti.

3. Gün: İlaçtan kaynaklandığını sanmasam da emin olamıyorum. ayağımın topuk kısmında sabahın köründe minik bi şişlik aynı sivri sinek ısırığı gibi ve aynı öyle de kaşınıyor ve beni de ztn kaşıntıyla uyandırdı. kolonya sürünce biraz hafifledi. ya böcek ısırdı (sivri sinek olamaz çok duyarlıdır o konuda kulaklarım ztn pencerelerde tül var) yada ilaçtan oldu bilemiyorum.

4. Gün: ilaçtan olduğunu düşündüğüm tek şey bu hafta sadece dudağımın sağ ve sol kenarı kurudu ve yağlı olan burun kenarlarım da kurudu. ama ben ztn ilk günden beri hiç aksatmadan cildimi bol bol nemlendirdiğim için hemen takviye yaptım. dudaklarımı da hafiften silikonlu gibi hissediyorum doktor böyle olabileceğini söylemişti fakat ben onun da nemlendiriciden olduğunu düşünüyorum. ilaçtan önce dudak kremini gece yatarken bol bol sürersem eğer sabaha uykunun verdiği şişlikle de böyle hissediyorum ztn.

5. Gün: ağzımın içinde yine bende sürekli çıkan yaralar çıktı. yine ilaçla ilgili olduğunu sanmıyorum.

İlacı kullanmaya başladığımdan beri devam eden; sanki gözlerimde hafif bi yorgunluk hissi mi desem bulanıklık mı desem onun gibi birşey var kuruma yok ama bi değişiklik var sanki çok hafif de olsa.

Yüzümde 3. günden itibaren bugüne kadar 3 büyük sivilce çıktı, ellemedim. Hepsi 1- 2 gün sonra söndü. içleri kuruduğunda ucundan tutunca temizleniyo ztn.

Kalan günlerde de herhangi bir değişiklik olmadı. umarım böyle devam eder.

Bu arada dediğim gibi ilk günden itibaren cildimi sürekli nemlendiriyorum. sabah ve akşam yüzümü temizleyip sonra nemlendiricimi sürüyorum dudağıma ise günde kaç defa krem sürdüğümü bilmiyorum. çatlayıp patlamasına fırsat vermiyorum şimdilik :)
bol bol su içiyorum ki normalde günde bir bardak suyu anca içerdim şimdi sayamıyorum, tabi böbreklerde durmuyo hal böyle olunca bol bol yolunuz tuvalete düşüyo (:

Her akşam düzenli olarak saat 9'da içiyorum ilacımı.
Bu hafta böyleydi ben çok daha abartılı olur sanmıştım ama şimdilik böyle. kendimi de gayet iyi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder