13 Ocak 2014 Pazartesi

Kol Evi ve Riga Cetveli Yapımı


1)_ Sol üst köşede fark edildiği gibi daha öncekiyazımda  bahsettiğim şu şeffaf PVC'lerden kullandım. Kalıbı çıkartmıştım zaten keseceğimiz PVC'ye kağıt yapışkanla minik minik sabitledim.  İlk önce kol evini yaparken gördüğünüz kağıt kesme bıçağından ve makastan yararlanmıştım fakat kesinlikle büyük falçatayla çok daha iyi sonuç alınıyor tekrar kenarlarını düzeltmeye gerek kalmıyor neredeyse.

 2)_ İlk yöntem çok uygun olmadı dediğim gibi önce kağıt kesme bıçağıyla iz yapmak zorunda kaldım asetat kalemiyle de çizebilirsiniz. 
3)_ İşaretli yerlerden makasla kestim ama makasın kestiğim yeri eğme özelliğinden dolayı sağlıklı olmuyor
4)_ En iyi yöntem olan falçatayla sıkıca bastırarak ve yavaş yavaş keserseniz hem kenarları düz oluyor hem de iz alayım falan gibi bir derdiniz olmuyor işlem kısalıyor ama altına kesinlikle bir mat koymalısınız çünkü derin bir kesik oluşur masanızda.

Prym Terzi cetveline henüz geçemedim "dikiş dersi" Çiğdem'den ayrıntılı resimlerini bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder