25 Mart 2014 Salı

İstedikleim Fekat Henüz Alamadıklarım / My Wish List

İstekler çok hayaller büyük olunca biraz da mükemmeliyetçilik varsa illa en iyisi olusun olacaksa diyorsanız böyle benim gibi uzuun bir istek listeniz olur.
Birşeye ihtiyacım varsa onu en ince ayrıntısına kadar inceler muadillerini araştırır param çıkışınca da; "lazım mı şimdi bana bu", "ne kadar gerekli", "olmazsa olmuyo mu" gibi sorularla kendimi vazgeçirebiliyorum zaman zaman, bu da benim alışveriş çılgını olmamı engelliyo :)
Küçücük bir şeyi bile alırken 2 defa düşünün ama kendinizi kandırmayın! gerçekten ihtiyaç mı sorusuna; "amaan yayıntı", "aslında buna benzer birşey var", "olmasa ölmem", "buna vereceğim paraya gider şunu alırım" gibi cevaplar alıyorsanız önünüzdeki maçlara bakın derim. 2 kez "evet" cevabı alıyorsanız, alın gitsin ohhh.
Zevk için hiç mi bir şey almıyah diyosanız tabiiki alın, bütçe dahilinde :S
Piyango çıksa ohooo oh
Herhalde bir kadının alışveriş sırasında duymak istediği son sözlerdir bunlar neyse canınızı daha fazla sıkmadan listeme geçelim

Overlok ve Reçme Yapabilen Makine
Çok fonksiyonlu işte tam istediğim gibi aslında hiç uğraştırmasalar, bunların hepsini ve normal dikiş makinesinin yapabildiklerini toplasalar sunsalar önümüze, hoş belki vardır da fiyatını da abartmadan tabi
Fiyatı 2,100TL civarı

  • 5 iplik overlok
  • 4 iplik, 3 iplik ve 2 iplikle çalışma
  • 23 adet dikiş fonksiyonu
  • 3’lü ve 2’li reçme dikiş
  • zincir dikiş
  • jarse ve triko kumaşlar için besleme sistemi
  • dakikada 1100 adım dikiş
  • 2 kademe pedal hız ayarı
  • her dikiş için harflendirilmiş otomatik iplik tansiyon ayarı
  • 4 mm’ye kadar ayarlanabilen dikiş adım ayarı
  • ayarlanabilir kumaş kesme .sol iğne 5-7 mm kesme, sağ iğne 3-5 mm kesme, zincir dikiş için 8-10 mm kesme ayarı
  • dikiş genişliği ayarlama. Yalnızca sol iğne veya her iki iğne kullanıldığında dikiş genişliği 6 mm, yalnızca sağ iğne kullanıldığında dikiş genişliği 4 mm, yalnızca zincir dikiş kullanıldığında dikiş genişliği 9 mm’dir.
  • Baskı ayağı basınç ayarı. İnce ve çok katlı kumaşlar için
  • Daire kumaş için özel overlok pimi
  • Şifon organze kumaşlar için dar kenar overloğu yapabilme
  • Ekstra ayak yüksekliği
  • Renklendirilmiş iplik takma kılavuzları
  • Renklendirilmiş dikiş menü
  • Adım adım eğitim DVD’si
  • Geniş çalışma alanı için genişletme tablası
  • Kumaş atık torbası
  • Hareketli kumaş kesme bıçağı istenildiğinde iptal edilebilir.
  • Kapak dikiş emniyeti. Overlok kapağı açık kaldığında dikiş yapmayacaktır.
  • Özel aparatla otomatik iplik takma ve kolay iğne değiştirebilme.
  • Taşıma kolu
  • Teleskobik iplik standı
  • Seri ve sessiz çalışma
------------------------------------------------------------------------------
Fiyatı 2.500TL civarı
  • 5 iplik overlok
  • 4 iplik, 3 iplik ve 2 iplikle çalışabilme
  • 25 dikiş fonksiyonu ile çeşitli kenar overlokları yapabilme
  • 30 adet hafıza
  • 3’lü ve 2’li reçme dikiş
  • tek dikiş yapabilme
  • dakikada 1100 adım dikiş vuruşu
  • ayarlanabilir 5 kademe hız seviyesi
  • LCD dokunmatik ekran
  • Ekrandan tüm dikiş bilgilerini ve ayarlarını görebilme
  • Türkçe ve alternatif dil seçimi
  • Seçilen dikiş hakkında daha fazla bilgi
  • Hareketli bıçak
  • Ayarlanabilir kumaş kesme genişliği. Sol iğne kullanıldığında 5-7 mm. Sağ iğne kullanıldığında 3-5 mm, zincir dikiş iğne kullanıldığında 8-10 mm
  • Dikiş genişliği ayarlama yalnız sol iğne kullanılduğında 6 mm, yalnız sağ iğne kullanıldığında 4 mm, zincir dikiş kullanıldığında 9 mm
  • Şifon organze kumaşlar için dar kenar overlok yapabilme
  • Jarse ve triko kumaşlar için besleme sistemi
  • Ekstra ayak yüksekliği
  • Kumaş atık torbası
  • Özel aparatla otomatik iplik takma ve kolay iğne değiştirebilme
  • Kapak dikiş emniyeti.overlok kapağı açık kaldığında dikiş yapmayacaktır.
  • Elektronik delici güç.
  • Teleskobik iplik ünitesi
  • Taşıma kolu
  • Seri ve sessiz çalışma
------------------------------------------------------------------------------

JANOME 1000 CPX (RECME)


                                    JANOME 1000 CPX (RECME)Fiyatı 1.300TL civarı

DESEN

ÖZELLİKLERİ
.
  • 3 iğneli reçme dikişi 6 mm
  • İsteğe bağlı 2 iğneli reçme dikişi 3 mm
  • Yüksek hızlı (dakikada 1000 devir) 
  • İşaretli iplik yolları ile kolay ve çabuk iplik takma
  • Ayarlanabilen adım ayarı 
  • Büzgü ve esnemeyi önleyen özel tasarlanmış diferansiyel dişli sistemi
  • Ayak baskı ayarı
  • Her tür ve kalınlıktaki kumaşlarda mükemmel reçme dikişi 
  • Elektronik hız ayarlı
http://www.edemirbilek.com/U61,56,janome-1000-cpx-recme-overlok-recme-susleme-janome-recme.htm
------------------------------------------------------------------------------
Terzi Mankeni
Aslında terzi mankeni alacaktım fakat nereden alacağımı bulamadım,benim alacağım model aşağıda resmini gördüğünüz yaklaşık 400TL olan kıçı başı ayarlanabilir modellerden değil tabiiki(olsa hayır demem de...), klasik pakizelerden (: kocadan izin çıkmıştı ama şimdi ufak ufak yer mi var nereye koycan koca şeyi diye yakınmaya başladı...      
            
        Prym Dritz Small Simple Fit Dressform - 8 part dress form with 12 adjustment dials - love it!

Samsung Galaxy Note 3
Ben el atana kadar note 4 çıkarsa tercihim o olur tabiki işte en kötü huyum bu kahretsin, hep daha iyisi







Çeşitli Makyaj Malzemeleri
Real Techniques Makyaj Fırçaları
Türkiyede yoktu artık geldi Migroslara fakat yinede pahalı, o yüzden amazon.com tercihim ama yok ordan alışveriş yapmaya cesaretim :)

                                   
------------------------------------------------------------------------------
The Balm Nude Tude Far Paleti 
bu da kendime yönelttiğim sorulardan sonra indirime rağmen almadığım bir ürün ama istemek parayla değil ya napiiim istiyorum işte istiyorum.

 




------------------------------------------------------------------------------
Maybelline Super Stay 14H Ruj 
İnfinitely Fuchsia 160 numarayı geçenlerde denedim ve dudağımın o fena halde pürüzlü görüntüsünü nasıl olduğnu anlamadığım şekilde kapattı belki birçok kişiye göre kalıcılığı iyi değil en azından 14 saat değil evet ama bence gayet iyiydi, indirimde denk gelirsem istiyorum da istiyorum.

Çift İğne
Vay arkadaş ne zor adam akıllı istediğim gibi çift iğne bulmak, aralığını bulsan kalınlığı tutmaz...
                                       Double or twin needle sewing tips
Bi Dolu Masura
Benim Makinem Bernina Favorit 940 model benim bildiğim 30 yıllık bir makine normal bir tuhafiyeye gittiğimde bulamıyorum masuralarını, muhtemelen makineyle beraber gelmiş olan o 5-6 tane masurayla idare etmeye çalışıyorum, halbuki pinterestteki resimlere bende çok özeniyorum
makarasıyla masurası eşleşmiş, "aman şu masuradaki ip bitse de şu rengi sarsam", "ya uf sarılı var ama altta kalmış üsttekini sök" mecbuuuur :S

                          thread holder, there's a little spot for the matching bobbin

                         
------------------------------------------------------------------------------
Bir ara şuna takmıştım kafayı işler iyi giderse almayı düşünüyorum hala

Silhouette Cameo Fabric Starter Kit Bundle Cutter

272$
Bu alet kumaşı keçeyi kağıdı ve birkaç malzemeyi daha seri şekilde kesebilmenize, boyayabilmenize, vs işlere yarıyor

Ray-Ban Güneş Gözlüğü
Bu markanın gözlüğünü daha önce kullandığım için güneşi ne kadar iyi kestiğini çok iyi biliyorum hani yaza doğru akşam üstü güneşi eğilip araba kullanırken sizi kör eder ya mahvolursunuz ama güneş gözlüğümü takıyorsam bana mısın demiyordu, kaybetmeyeydim iyiydi. Bu gördüğünüz modele tam anlamıyla bayılıyorum fakat başkasının yüzünde :S bende çok büyük oluyo çok sinir oluyorum.
http://www.ray-ban.com/turkey/products/sun/icons/RB4125?var=646/19

Bantlı Topuklu Ayakkabı
Aman off yine dertlendim beğendiğim bütün güneş gözlüklerinin yüzümde emanet gibi durmasının, çabuk çabuk değil de keyfim geldiğinde dikiş dikmemin dışında spor ayakkabı bile giysem ayağımı cılk yara yapan bir ayak yapısına sahibim bu durumda özellikle topuklu ayakkabılar bana resmen haram, oysa ki bende bi şunları giyebilmeyi ne kadar çok isterdim. Millet koşturuyo bunlarla bende onlara bakakalıyorum, topuğumu vurmasa parmaklarımı vuruyo şu meretler, düz sandalet bile giyemiyorum babetlerden hiç bahsetmiyim. Aranızda dermotolog fln varsa lafı gelmişken sorayım böyle deri kalınlaştırıcı bi krem fln yok mu ya, millet nasırdan kurtulmak ister ben nasıra hasret :P şaka şaka öyle kötü görünmesin.

Black Bows and Little Red Dressesişte bu Marlenee - Blush  Steve Madden $99.99
Behold in High Regard Heel - High, Wedding, Vintage Inspired, Tan, Solid, Bows, Crochet, Bridesmaid, Bride, Fairytale, Good, Party, Cocktail...                                işte buna yakın  in love with these heels

Literally the sexiest shoes I have ever seen in my life. Now to only shrink my feet Nd conjure up $350 for them...
New stylish handmade black straps high heel sandals

Ruthie Davis statement heel
Sweet Knot Bows Platform High Heel Pumps AHdorable        

işte bu bilekten bantlı ve fiyonklu Giuseppe Zanotti Chiffon-Bow Sandal, $850  I *heart* me some high heels with bows. Sigh.            Swing dress                        

 Resimler Pinterestten, beni Pinterestten takip etmek isterseniz; 
http://www.pinterest.com/defne3584/

Türksat Kablo tv + Uydunet
Ahh ahh hızlı ve sınırsız internetin gözünü seveyim, kablo tv o kadar uygun ki ttnet ve diğerleri yanında halt etmiş hem kesilme kopma yaşamıyorsunuz hem de oldukça uygun fiyata alıyorsunuz tv ve interneti. İzmir'de yaşarken bunu kullanıyorduk oldukça da memnunduk fakat 4 yıldır İstanbuldaki evime getirtemedim şu mereti, sitenin duvarını yaparken boruyu ezmişler adamlar da geçemiyor, dur bakalım şu sıralar gene iş üstündeyim seçim üstü belki bir şeyler olur ümidindeyim :)


Çeşit çeşit kumaşlar (burda dergilerini aldıkça ve ordaki jarseyle, bukletle, gabardinle... dikilmiş modelleri gördükçe içim gidiyo, bulması çok dert değil biliyorum fakat ben kumaş alışverişinde genelde bir model üzerine alışveriş yapmadığım ve hoşuma gideni aldığım için evde kumaş dolu. En son geçen cumartesi Bakırköy pazarı maceram da hüsran oldu zaten, bence burda dergisi yanında çeşit çeşit de içindeki modellere göre kumaş satmalı isteyen de  istediğini beğenip almalı :P ne saçma fikir oldu bu böyle yahu bunun bedeni var ona göre kumaşın metresi var, osu var busu var)
                                     Backstage Weste 5B Strecke
şu basit gabardin ve satenden oluşan yeleği kaç yıldır istiyorum fakat kumaşı yok elimde...
------------------------------------------------------------------------------
                                     Featured Sewing Pattern ~ Open Back Dress FREE PDF download pattern from BURDA
bu elbisenin de kolları ve arkasının hassstasıyız efenim (Ayhan Sicimoğlunu da anmadan olmazdı) dikip de nerde giyceksem anca yazlık yerde o bile pek mümkün değil birde modeli buna benzer İnna'nın İndia klibindeki siyah bluzu var ona da hastayım efenim bilmeyenler için hemen altta (ayrıca İstanbul'un o muhteşem manzarasında çekilen kliple bütünleşen şarkı beni burdan alıp başka diyarlara götürüyor. Bir ara telefonumun alarm sesiydi onunla uyanmak güzeldi)
http://www.youtube.com/watch?v=hYaRoS71Mf8&feature=kp
------------------------------------------------------------------------------
                                      Gipfelglueck Kleid 2C Strecke
şapkaya ayrı tuniğe/elbiseye ayrı bayılıyorum
------------------------------------------------------------------------------
                                      Boho - Bluse 2E - Modestrecke
Şal desenin asaleti; o kollar, o yaka
yahu birde şu kumaş satanların sattıkları kumaş cinsini öğrenmelerini istiyorum, çok mu şey istiyorum şu kumaş cenneti İstanbul'da bi Allah'ın kulu krepdöşin kumaşı bilmiyor, sorun benim de hiç görmemede halbuki bi örneği olsa, bi dokunsam :(

Beğendiğim dikmek istediğim bir sürü model var tabi ama ondan ayrı bir post yapmak gerek, beğendiğim hızda dikebilsem şahane olcak da bakmayın işte kalıbını çıkardığım fakat dergi sayfasının içinde duran çok model var

Elimin altında dikişle, hobiyle ilgili bütün araç gereçlerin bulunmasını istiyorum da istiyorum (:

Bir de şöyle bir sorum olacak bu önemli!
Burda dergisi modellerinin başkalarının da diktiği versiyonlarını görebileceğimiz bir web sitesi var mı bir tane site gördüm hatta biri rus burda sitesiydi ama bana çok kapsamlı ve kolay bakılabilir gelmedi, aratma kısmıysa içler acısıydı.
Herkesin zevki farklı düz bir kalıptan bile çok değişik işler çıkabiliyor.
Eğer bildiğiniz böyle bir site yoksa ve yapsam bana destek verir misiniz sonuçta sizin, yaptıklarınızı göndermeniz gerekecek ve başkalarına da ilham perisi olacaksınız, aynı zamanda bloğunuzu da daha fazla kişiyle paylaşmış olacaksınız.

Şöyle ki ben burda sayısının ve kalıp çıkaran diğer dergilerin ayını yılını ve model numarasını girip aratabileyim ve karşıma (başkaları bu kalıptan neler yapmış) bütün resimler dökülsün istiyorum


Birde Antarktika'daki penguenler üşümesin istiyorum :P
O değilde asıl şu ülke bir an önce düzelsin istiyorum çok mu şey istiyorum ne dersiniz?
Fekat iyi bağladım sanırsam sonunu :)



7 yorum:

  1. Krepdöşin denenkumaşı burada krepşifon olarak bulmanız mümkün.Ben Kadıköy masrafçılar sokaktaki Erol Kumaşçılıktan almıştım.Dikişi gösteren güzel bir kumaş.Krepin karşılığı ipektir.Polyester şifonlara benzemiyor.Aldığım kumaşla elbise dikmiştim bakmak isterseniz linki: http://hobbyismyworld.blogspot.com.tr/2013/09/hafta-sonu.html Burda modellerinin dikilmiş model çeşitlerine ise http://burdastyle.ru/ sitesinden bakabilirsiniz. Dergiler sayfasını tıkladığınızda sırasıyla yıllar,aylar,modeller sıralaması ile istediğiniz modele ulaşırsınız sayfanın en altındada versiyonlarına bakabilirsiniz. Rus hanımlar bu konuda epey istikrarlı...Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Cevap geç oldu biliyorum ama yorum yaptiginiz akşam verdiginiz linkleri uzun uzun inceledim, hem sizin blogunuzu hem de rus burada sitesini. Krepdöşin=krep şifon bilgisi de super oldu tesekkur ederim aciklayici yorumunuza

    YanıtlaSil
  3. merhaba...kısa kollu renkli elbise burda'nın hangi sayısında acaba.. gerçekten beğendiğiniz kadar var.. umarım dikersiniz.. ;) http://aronpera.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğun yeni sanırım hayırlı olsun kısaca göz atma fırsatım oldu, şu an işte olduğumdan anca akşam hangi burda sayısında olduğunu söyleyebilirim. elbise çok hoş fakat sırt kısmı komple açık sadece önden gelen askıları var. Tabi kapalı olsun isterseniz öne benzer bir parça da arka için biçebilirsiniz.

      Sil
    2. Mart 2013 Burdasında bu model hem gelinlik hem de elbise olarak verilmiş

      Sil
    3. Mart 2013 Burdasında bu model hem gelinlik hem de elbise olarak verilmiş

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim zahmet verdim :) tekrar görüşmek üzere..

    YanıtlaSil