6 Temmuz 2012 Cuma

1 aydır yokmuşum

Fark ettim ki en son 1 ay olmuş bloğa yazmayalı, bir şeyler paylaşmayalı,
leylek havadadan sonra yani eşimin memleketi olan tokat yolculuğundan sonra neler yaptına gelirsek
dikişle çok uğraşamadım İzmir'den yengemler gelmişti biraz onlarla takıldık, geçen hafta kayınvalidemlerle eltimle pikniğe gittik, benim koca salıncakta sallanırken bir anda beni ağacın tepesine çıkartıyordu tırstım (:
işte böyle eğlenceli günler de geçti
3 gün önce de bir bluz yapayım dedim, tamamen Burda dergisinin yönergelerine uygun kalaraktan yaptım anlaması biraz problem oluyor tamamen kendini vermen kafanı boşaltman lazım ama bir şekilde elime yüzüme bulaştırmadan başardım kendisini :)
o kafa karışıklığıyla fotoğraflayamadım pek ama napayım bu da böle oluversin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder