12 Temmuz 2012 Perşembe

Tavus Kuşu Bluz Yaptım

O bahsettiğim tavus kuşu desenleri olan kumaşımla hoş bir bluz yaptım geçenlerde, 3 günümü aldı tabii bütün gün onun başında oturmuyorum akşamları falan eşimle vakit geçiriyorum.
Burda dergisinin bu modelini (Haziran 2012 / Model: 133 ) dergi zaten dikiş okulu bölümünde elbise versiyonunu vermiş Model: 134, siz de oradan bakıp rahatlıkla dike söke yaparsınız beni en zorlayan kısmı kol kısmı olmuştu omuzlardaki açıklık. Sadece kalıp kısımlarını fotoğraflamışım zaten diğerlerini anlatmam çok güç olurdu herhalde ama merak ettiğiniz bir şey olursa sorun anlatmaya çalışırım...




Aslında bu modelin arkasında fermuar olması gerekiyordu ama ben tela koyup kendi kumaşından yaptığım düğme ve biyeyle tutturmayı tercih ettim.






2 yorum:

  1. bence düğmeli daha iyi olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim awi beğenmene sevindim bende bluzun siftahını daha yeni bayramda yaptım :)

    YanıtlaSil