19 Şubat 2014 Çarşamba

Volanlı Pelerin / Panço

Çok yakın arkadaşımın siparişi üstüne böyle bir şey diktim ve açıkçası kendime de dikmeyi düşünüyorum duruşu benim çok hoşuma gitti. Kendisi hamile ve baş örtülü olduğu için taytın üstüne uzun çizmeyle giyip çıkabileceği bir şey istedi, modeli nette görmüş 162 liraymış, alıncak gibi bir fiyatı olsa alcam da falan dedi. bende baktım çok kolay bir model  (: kendisi de Ankara'da yaşıyor beden ölçülerine de çok gerek duymadan diktim. Nasıl olmuş?

Arkadan verdiği görüntüye bayıldım
Uzun zaman önce bir  avm de gezerken çok güzel Rus bi abla görmüştüm bir kaban giymiş altı böyle volanlı duruyo bundan daha kısaydı modeli, siyahtı da yakada ve eteklerinde de kürk vardı oldukça kalitaj duruyordu bayılmıştım ona, bunun bu görüntüsü de bana onu hatırlattı.

Kemeri önden bağladığımdaki görüntüsü böyle.
Orjinalinde de önden bağlamış çünkü kemer geçecek yerine tek ilik açmış ben çift ilik açtım ki kemer arkaya da geçebilsin diye.

Bu da kemeri arkaya alıp, sıktığımdaki görüntüsü, arkadan görüntüsü de en üstteki resimdeki hali.
Kol manşetleri ve yaka çıtçıtla açılıp kapanıyor, yaka ise gördüğünüz gibi yandan açıklık bıraktım. 

Kemerin tamamı arkada ve bol bırakılmış halinde de önden ve arkadan böyle bir görüntü çıkıyor ben bu görüntüyü de çok sevdim, son zamanlardaki bol kabanların izinde (:
Kumaşı Kese kağıdı renginde ve oduncu gömleği yumuşaklığında ayrıca da üzeri ince ince balıksırtı desenli.
Betül'cüm canım arkadaşım umarım beğenirsin, kargoya verildi güle güle kullan tatlım, bir sorun olursa buradayım biliyorsun.

6 yorum:

  1. Çok kolay gibi dursa da gayet emek vermişsiniz belli oluyor ve çok şık durmuş. O kol ucu manşetlerinin duruşunu bilhassa çok beğendim. Elinize sağlık, Betül hanım da iyi günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etek uçları daire şeklinde olunca kenarları kıvırmak zor oldu biraz manşetler de istenirse kıvırmadan da kullanılabilir ama ben o şekilde fotoğraflamamışım. kıvrık daha hoş duruyo, beğenmenize sevindim.

      Sil
  2. Gerçekten model kolay gibi görünse de genişliği ve dikerken zaptedilmesi açısından kolay bir çalışma olmadığı belli, elinize sağlık, Bir hamile için rahat edilecek bir model gerçekten. Arkadaşınız güzel günlerde giysin. Evet bir tane de kendinize yapın benim de hep aklımda bir tane yapacağım geçen seneden beri istiyorum güya;)) umarım dikerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hem tunik hem elbise olarakta çok rahat kullanılır. eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ,güle güle giyilsin :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş elinize sağlık. En kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil