24 Aralık 2013 Salı

Blog Yenilemece Nasıl Olmuş???

Bir süredir kolay okunmadığı için bloğumun görüntüsünü değiştirmeye karar verdim. Arka plan koyu mor, yazı arka planı ise siyahtı, yazı sonlarında gereksiz gadget ler vardı.
Başlık kısmına resim ekledim Kıvırcık olan başlığı blog ismiyle aynı olması adına değiştirip by NeOn yaptım malum adresim neon35.blogspot.com . (Bu arada "NeOn"u kullanmamın sebebi anlam olarak, neon renkleriyle, yada ışığıyla falan hiç alakası yok aslında)

Aslında Flash da yanıp sönen bir animasyon hazırlamıştım başlık resmi olarak neon tabela gibi olsun istemiştim fakat .fla yı .gif e çevirirken eksik çevirdi bende sadece tek resim koyabildim.(miştim)

EKLEME: Sonra ben bu işi çözerim arkadaş deyip tekrar denedim ve bu defa Flash ile uğraşmama gerek bile kalmadı. Fireworks halletti sağ olsun işimi, zaten yazıyı da Fireworks'de hazırlamıştım kaydını da animasyon gif i tıklayınca oluverdi. (: şu an çok mutluyum bunu yaptığım için (((:

Yeni neon tabelamı beğendiniz mi ve bloğumun genelini?

Benim asıl sorunum; bloğa resim yüklüyorum üstelik resmi de çevirerek yüklüyorum fakat bloğa yüklendikten sonra bir bakıyorum tekrar yan çevrili, istediğim yöne nasıl çevireceğim yükledikten sonra(tasarım aşamasında yani) onu hala keşfedemedim. Hayır internet bağlantım iyi olsa eyvallah, deneyip yanılacağım yükler dururum da, öyle bir şansım da yok şimdilik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder